3/24/2009 12:07:00 π.μ.

(2) Comments

greece 1999 - 2009 landscape in the fog


Στις 24 Μαρτίου του 1999 ξεκίνησε ο ΝΑΤΟϊκός βομβαρδισμός της Ομοσπονδιακής δημοκρατίας Γιουγκοσλαβίας κράτησε 78 μέρες, και σ’αυτόν το βομβαρδισμό θάνατο βρήκαν περίπου 2000 αθώων πολιτών, ανάμεσα στους οποίους και 88 παιδιά, καθώς και χίλιοι περίπου άνδρες του Σερβικού Στρατού και της Αστυνομίας, ενώ παραπάνω από 6000 ατόμων τραυματίστηκαν βαριά ή ελαφριά. Ο NATOϊκός βομβαρδισμός της Ομοσπονδιακής δημοκρατίας Γιουγκοσλαβίας επακολούθησε μετά από τις αποτυχημένες διαπραγματεύσεις για την επίλυση της κρίσης στο Κοσσυφοπέδιο, στην τοποθεσία Rambuje, της Γαλλίας, το Φεβρουάριο και το Μάρτιο του 1999. Οι βομβαρδισμοί έληξαν στις 10 Ιουνίου του ίδιου έτους, μετά την ψήφιση της Απόφασης 1244 του Συμβούλιου Ασφαλείας του ΟΗΕ. Μια μέρα πριν, εκπρόσωποι των Ένοπλων Δυνάμεων της Γιουγκοσλαβίας και του NATO υπέγραψαν τη Στρατιωτική και Τεχνική Συμφωνία του Κουμάνοβο, στο κείμενο της οποίας ορίστηκε επακριβώς ο τρόπος απόσυρσης των σερβικών δυνάμεων από το Κοσσυφοπέδιο και η άφιξη των διεθνών στρατιωτικών δυνάμεων σ’αυτήν την Επαρχία. Σύμφωνα με στοιχεία που διαθέτουν οι παράγοντες της Ύπατης Αρμοστείας Προσφύγων, των Ηνωμένων Εθνών, από τη στιγμή της άφιξης των ειρηνευτικών δυνάμεων στο Κοσσυφοπέδιο, και μέχρι σήμερα, τις εστίες τους σ’αυτήν την επαρχία εγκατέλειψαν περίπου 230 χιλιάδες Σέρβων πολιτων.
- Οπως τότε έτσι και σήμερα η Ελλαδα σιωπά -


ελλάδα
τοπίο στην ομίχλη
ετσι μας βλέπει


2 Responses to "greece 1999 - 2009 landscape in the fog"
grsail said :
24 Μαρτίου 2009 στις 10:37 π.μ.
Μου ‘πατάς τον κάλο’ μ’ αυτό!
Μου θυμίζεις την ευτέλεια και την υποτέλεια της Ευρώπης στην Αμερικάνικη μπότα.
Μου θυμίζεις τις άσβηστες ευθύνες της Γερμανίας.
Μου θυμίζεις οδυνηρές εικόνες από την ΛΟΒΟΤΟΜΗ των Βαλκανίων.

Και ... όχι δεν σιωπά, έχει σιωπήσει από καιρό ! Ίσως για πάντα !
24 Μαρτίου 2009 στις 10:48 π.μ.
εμένα μου πατάνε τον κάλο,εδω πανω,
24 ώρες την ημέρα,δεν μπορώ ν'ακουσω
-η- να δώ ειδήσεις,να διαβάσω ενα κείμενο -η- μια ανάλυση χωρίς να διαρήξω τα ιμάτια μου με την υποκρισία και αναλγησία των ιεροδιδασκάλων της ευρώπης....

Δημοσίευση σχολίου

αναρτησεις