4/02/2009 07:37:00 μ.μ.

(2) Comments

κι' άλλο ένα τρις πασά μου....!

Photography session of the G20 heads of state and government
Photo #384515
G20 summit in London
Author: Vladimir Rodionov

Photography session of the G20 heads of state and government


Κι' άλλο ένα τρίς πασά μου, δήλωσε χαρούμενα η ασπασία στον περικλή και ανέβασε τα
βρακιά της , χωρίς να ξαπλώσει δίπλα του στο κρεβάτι....
και εξήγησε..:
750 δισ, δώσανε στο ΔΝΤ για να ησυχάσουν οι κινέζοι....
250 δισ,δώσανε στις διεθνείς τράπεζες για να τονώσουν το δανειοληπτικό σύστημα...
και....
250 δις ακόμη φορτώσανε στην πλάτη σας ,ΑΕΡΑ,για την πάρτη μας....
μόλις το είπε ο Γκόρντον Μπράουν....
και γώ δεν πρόκειται στιγμή να χάσω....
τρέχω να προλάβω 'κείνη την Μέρκελ την αχόρταγη....
όποιος προλάβει τον κύριο οίδε και το κεφάλαιο...
καληνύχτα σας..!

Ο Δαλάης ο Λάμας και το Θιβέτ



2 Responses to "κι' άλλο ένα τρις πασά μου....!"
grsail said :
2 Απριλίου 2009 στις 10:06 μ.μ.
Δεν μπορώ να πω (όπως το λαϊκό άσμα) : ‘εγώ δεν έχω βγάλει το σχολείο’ διότι το έχω. Αυτό δεν με σώνει από το να μην έχω καταλάβει απολύτως τίποτα από αυτό που έγινε.

Ποια είναι η διαφωνία μεταξύ (USA+UK) και EU αφού τα βρήκανε και μοιράζουν χρήμα (ψεύτικο!) αβέρτα κουβέρτα;

Ποια είναι η διαφωνία μεταξύ Γκότφριντ Βίλχελμ Λάιμπνιτς και Φραγκίσκου Μαρία Αρουέ αφού και όλο αγκαλιές και φιλιά ήταν και μοίραζαν δεξιά και αριστερά ευρώ (σε ψεύτικα) χαρτονομίσματα;

Που πήγε ο προστατευτισμός του Αρουέ που αίφνης ξεπήδησε ως παιδική σκανταλιά; Τον έκανε γαργάρα;

ΥΓ1. [ Πολύ ενδιαφέρον άρθρο: http://www.epicurus2day.gr/index.php/depressiondeflation/137-2009-03-09-21-31-20 ]

ΥΓ2. [ Ο Ομπάμα μπερδεύτηκε και έβαλε στο πορτοφόλι του amero αντί για dolars οπότε δεν μπορούσε να αγοράσει τυρόπιτα στα διαλείμματα! ]
2 Απριλίου 2009 στις 10:20 μ.μ.
το κόλπο έχει ως εξης..:
1.η πρώτη σειρά μαζί με την αρουέ
πήρε εγγύηση 750 δισ....και θα πληρώσει εν καιρώ 1,25 τρις περίπου

2.η δεύτερη σειρά έδωσε την εγγύηση
για το 1 τρις,κάνωντας μια αρπαχτή των 250 δίς..έτσι για την πλάκα

3.η τρίτη σειρά,οι σφωφφοκωλάριοι τραπεζίτες θα πάρουν τους τόκους,
250 δισ δηλαδή....
απλή αριθμητική δηλαδηόπως την μαθαίνουν στο δρόμο οι παπατζήδες..!

Δημοσίευση σχολίου

αναρτησεις