4/02/2009 02:12:00 μ.μ.

(0) Comments

ΑPOLOGY...O Mονολογος του Παρανομου μεταναστη......



«Αυτή η αναλγησία αποτελεί τη μεγάλη τροχοπέδη που πλήττει τη συνείδηση για την ολοκλήρωση, την ένωση και την απελευθέρωση των λαών. Δημιουργούν έναν Μετανάστη δολοφόνο, αντισημίτη, διώκτη, τύραννο, τρελό. Αυτός δεν είμαι εγώ. Είναι ένας άλλος, ένα σκιάχτρο που κατασκεύασαν για να τρομάξουν τον κόσμο. Μου αρνούνται και την ανθρώπινη μορφή, αποκαλώντας με ουρακοτάγκο. Οπως υπάρχει η πραγματική Ζωή,υπάρχει και εκείνη που εφηύραν, που στηρίζει αντάρτικα, εμπόρους ναρκωτικών, τρομοκράτες, μια άλλη Ζωή, που δεν έχει καμιά σχέση με μας»

Στο κειμενο που μολις διαβασατε αλλαξαμε μονον δυο ονοματα.....
Σας παραθετω τωρα το αρχικο κειμενο που πειραμε απο την συνεντευξη
του Χουγκο Τσαβες στην Ελευθεροτυπια..:

«Αυτή η εκστρατεία αποτελεί τη μεγάλη τροχοπέδη που πλήττει τη συνείδηση για την ολοκλήρωση, την ένωση και την απελευθέρωση των λαών. Δημιουργούν έναν Τσάβες δολοφόνο, αντισημίτη, διώκτη, τύραννο, τρελό. Αυτός δεν είμαι εγώ. Είναι ένας άλλος, ένα σκιάχτρο που κατασκεύασαν για να τρομάξουν τον κόσμο. Μου αρνούνται και την ανθρώπινη συνθήκη, αποκαλώντας με ουρακοτάγκο. Οπως υπάρχει η πραγματική Βενεζουέλα και εκείνη που εφηύραν, που στηρίζει αντάρτικα, εμπόρους ναρκωτικών, τρομοκράτες, μια άλλη χώρα, που δεν έχει καμιά σχέση με την πατρίδα μας».

διαβαστε την πρωτη αναρτηση επι τπυ θεματος
0 Responses to "ΑPOLOGY...O Mονολογος του Παρανομου μεταναστη......"

Δημοσίευση σχολίου

αναρτησεις