10/28/2009 10:07:00 π.μ.

(24) Comments

...και η ελλάς εάλω...


ελλάς εάλω
...εν μέσω
θρησκευτικών εορτών,πολιτικοχορευτικών εκδηλώσεων,κινηματογραφικών ταινιών
και
εθνικών παρελάσεων...
ελλάς εάλω




- με αφορμή τον τραγικό πνιγμό 4 μητέρων και των παιδιών τους στο αιγαίο -

- σα να μην έφθαναν οι προργαφές
ΚΑΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ
κι' ο άκρατος ρεβανσισμός
ΧΑΜΕΝΕΣ ΖΩΕΣ
της νέας καθεστηκυίας τάξης των αθηνών
ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΠΟΥΛΗΤΑΡΙΑ
έχουμε και την παραβατική συμπεριφορά της κοινωνίας
που θεοποιεί την ΕΕ και το ΝΑΤΟ
και
συνεργεί στις εγκληματικές τους πράξεις στα "Πορδιστάν" του κόσμου...

( Είσαι, δηλαδη, Πορδιστανός! Εκει, φυτοζωεις (δηλαδη απλα επιβιώνεις) με 100 (εκατο) ευρω ανα μήνα. (Κάνουμε τα νούμερα στρογγυλα, για να κάνουμε τις συγκρίσεις πιο εύκολα.)
Κάποια στιγμη έρχεσαι σ' επαφη μ' έναν δουλέμπορο, ο οποίος σου υπόσχεται να σε μεταφέρει λαθραία στην Ελλάδα, όμως ζητάει 5,000 (πέντε χιλιάδες) ευρω το κεφάλι. (Το νούμερο είναι πραγματικο.) Κι έτσι, εσυ αποφασίζεις να πάρεις μαζι σου τη γυναίκα σου συν ένα παιδι (συνήθως το μωρο, γιατί δεν μπορει να επιβιώσει μόνο του), δηλαδη να δώσεις στον δουλέμπορο 15,000 (δεκαπέντε χιλιάδες) ευρω, και ν' αφήσεις τα υπόλοιπα παιδια πίσω στο Πορδιστάν, ελπίζοντας ότι κάποια μέρα θα πάρεις ελληνικη υπηκοότητα και θα τα φέρεις στην Ελλάδα με πρόσκληση.

Σημειώστε τώρα ότι οι 15,000 ευρω ισοδυναμουν με πορδιστανικους μισθους δωδεκάμιση χρόνων (12.5)! Εντάξει;
* Πού θα βρει ο Πορδιστανος μισθους δωδεκάμιση ετων μαζεμένους;
* Κι αν τους βρει (πχ με δάνειο), πώς θα τους αποπληρώσει;

Να κάνει αποπληρωμη, πάντως, απ' τα περισσευούμενα κάθε μήνα (τα ποια; ), ακόμη και τα περισσευούμενα μισθου ελληνικου ύψους (1,000 ευρω), α-πο-κλεί-ε-ται!!! Μαθηματικα. Πού να χτυπιέστε χάμω. Χρειάζονται δέκα ζωες για τέτοια αποπληρωμη.
Ξέρετε εσεις πολλους Έλληνες, οι οποίοι, αν είχαν 150,000 ευρω στα χέρια τους, θα τ' ακουμπούσαν όλα σε δουλέμπορο, ώστε να πήγαιναν (με σύζυγο και μωρο) λαθρομετανάστες στην Αυστραλία;
Επειδη αποκλείεται να δώσει κανεις τόσο υψηλο δάνειο σε άτομο αφερέγγυο, δηλαδη έναν ξυπόλητο χωρις προσόντα και χωρις ελπίδες - κι ακόμα χειρότερα, υποψήφιο μελλοθάνατο, τέτοια ποσα αποπληρώνονται με δύο και μοναδικους τρόπους:
  • Είτε "περιλαμβάνει" ο δουλέμπορος τα παιδια που έμειναν πίσω,
  • τους αφαιρει τη ζωη και μετα τα πουλάει κομμάτι-κομμάτι για "όργανα",
organs for sale
  • Είτε ο λαθρομετανάστης εκτελει εγκληματικες πράξεις
  • είτε στη χώρα του, είτε στην Ελλάδα.
Ανατριχιάσατε; Κι όμως, αυτη είναι η πραγματικότητα! Οι λαθρομετανάστες είναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΟΙΝΙΚΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ!
Κι αν δεν είναι,θα γίνουν νομοτελειακά,θέλουν δεν θέλουν.


Δε θα μπλέξει, δα, με τη Δικαιοσύνη, ο δουλέμπορος
(βλ.ΕΕ,ΝΑΤΟ),
ο οποίος κατα κανόνα κάνει κι άλλα τέτοια "ωραία" - πχ εμπόριο ηρωΐνης, κτλ.
Άλλους θα βάλει να κάνουν τη βρωμοδουλεια!Λαθρομετανάστες! - μέρος δ' ).

...υποθηκεύοντας όχι μόνον το μέλλον της χώρας αλλά και το παρόν -

*

- ποιά απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης γιορτάσαμε
την στιγμή που η ευρύτερη περιοχή της κεντρικής Μακεδονίας και όχι μόνο το Λιμάνι
είναι "ελευθερη ζώνη " για τον αμερικανό πρόξενο και τα τσιράκια του στο νάτο
αλλά "απαγορευμένη" για τον κάθε έλληνα πολίτη -

( ...με τους Σκοπιανους, οι οποίοι είναι καθαρα δικοι μας (ναι! ναι!), οι οποίοι σε κάποιες ιστορικες περιόδους δοκίμασαν να μας προσεγγίσουν, αλλα το ρωμαίικο πάντα εκώφευε και τους "έγραφε" κανονικα... και οι άνθρωποι μετεβλήθησαν σε γενίτσαρους κι έρμαια του κάθε λαμόγιου τύπου Γκρούεφσκυ. Βλέπεις, αυτοι δεν είχαν μπάρμπα στην Κορώνη, όπως οι Γιαννιώτες - εκτος αν παίζει (που το υποπτεύομαι) και ξεπλήρωμα "δανεικων" των ημετέρων πολιτικάντηδων προς τις "μεγάλες δυνάμεις".

Αλλοιως, σήμερα τα Σκόπια θα ήταν Περιφέρεια Βόρειας Μακεδονίας, χωρις να έχει πέσει ούτε μία τουφεκια - και τα προβλήματα θα έλειπαν δια παντος!

Αν κάποιος, έστω ένας, τους ρωτούσε αν αισθάνονται Έλληνες!

(Κύριε Παπούλια; Ίσως Εσεις; )
Λαθρομετανάστες! - μέρος γ'... )

*



*

- ποιό " όχι " να γιορτάσουμε
τη στιγμή που είμαστε χώρα υπο κατοχην! Αφου η Ντόρα (ναι, η γνωστη) υπέγραψε συμφωνία με την "υπερδύναμη", ώστε να μπορει η τελευταία
να τσουβαλάζει Ελληνες και να τους κάνει ότι θέλει κατα το δοκούν

...άμα της φαίνονται απλα "ύποπτοι"!...
(Και τα σιχαμερα ΜΜΕ βάλαν την είδηση ...εκει που ξέρουν.)
Εάλω η ευρωπαϊκή ασφάλεια...
Το να μας κουβαλήσει, επομένως, εδω η "υπερδύναμη" μερικα εκατομμύρια εγκληματίες,
είναι παρωνυχίδα.
Βάζουν την Τουρκία στο Αιγαίο μέσω Frontex

Δηλαδη, οι Γερμανοι το 1941-1944 τί χειρότερο έκαναν; επαιτούμε -
..Λαθρομετανάστες! - μέρος στ' 2..

*
η αλήθεια πέθανε


Murió la Verdad . 1810 Francisco Goya

*

διαβάστε τό αιρετικό κείμενο του εργδημεργ για τους λαθρομετανάστες
αξίζει πραγματικά τον κόπο που θα κάνετε
- μέρος α'
- μέρος β'
- μέρος γ'
- μέρος δ'
- μέρος ε' 1
- μέρος ε' 2
- μέρος στ' 1

Οι Έλληνες πολέμησαν μόνοι


Στις 6/4/1941 οι Γερμανοί επιτέθηκαν με τη σειρά τους στην Ελλάδα.

Επί πέντε ολόκληρους μήνες Βρετανοί και Αμερικανοί

είχαν επιδοθεί σε ένα εντυπωσιακά βρώμικο παιχνίδι

με ένα και μόνο στόχο:

Να μη φθάσει ούτε ίχνος σύγχρονου στρατιωτικού υλικού στους μαχόμενους Ελληνες

(φωτ.: Κοιλάδα του Στρυμόνα.Γερμανική εισβολή στην Ελλάδα)


28η Οκτωβρίου-Μια ανείπωτη αλήθεια

.
24 Responses to "...και η ελλάς εάλω..."
THEPOS said :
27 Οκτωβρίου 2009 στις 5:55 μ.μ.
Αγαπητέ φίλε
Επειδή έτυχε να γνωρίζω κάποιες περιπτώσεις, χωρίς να αμφισβητώ αυτό που λες, σε χώρες τέτοιες που ο κόσμος έχει μοναδικό όνειρο αλλά και ελπίδα για επιβίωση την μετανάστευση με κάθε τρόπο συμβαίνει το εξής:
Οι συγγενείς "δανείζουν" χρήματα και κάποιο μέρος από τους τοκογλύφους με σκοπό όταν θα φτάσει να δουλέψει και να τα επιστρέψει για να φύγει ο επόμενος.
Οι μύθοι που κυκλοφορούν πολλές φορές για το ποια είναι η κατάσταση και τι θα βρουν τους πείθουν να ξεκινήσουν. Άλλωστε η ζωή τους δεν αξίζει και πολλά γι' αυτούς.
Επαναλαμβάνω ότι δεν είναι όλοι έτσι, φαντάζομαι, αλλά μάλλον είναι πολλοί.
27 Οκτωβρίου 2009 στις 7:05 μ.μ.
καλησπέρα THEPOS..,
συμφωνώ μ'αυτά που λές και επαυξάνω μιάς και
ζω καθημερινα το "θέμα" εδώ στην γερμανία...
όμως υπάρχει και η άλλη άποψη αυτή που αναφέρει
ο εργδημεργ και δημοσίευσα παραπάνω..

(καλόν θα είναι να διαβάσεις επακριβώς τις
7 αναρτήσεις του επί του θέματος..)

...και υπάρχει μια τρίτη
άποψη των πραγμάτων που είναι πολύ χειρότερη...

εννοώ βέβαια τις "σταυροφορίες εκδημοκρατισμού"
που κάνουμε(ιρακ,ιραν,αφγανισταν,γεωργία,κτλ..)
καταστρέφοντας στο όνομα του δυτικού πολιτισμού κοινωνίες και λαούς με ιστορία χιλιετηρίδων
όχι μόνον τον άνθρωπο..:-(
tiktos said :
27 Οκτωβρίου 2009 στις 7:24 μ.μ.
B.Bimbo συμφωνώ με τον THEPOS
αλλά
δεν διαφωνώ με τον εργδημεργ
όσο για την τρίτη άποψη,
η ιστορία ξαναματαεπαναλαμβάνεται
27 Οκτωβρίου 2009 στις 7:37 μ.μ.
καλησπέρα tiktos ,
...ας αναφερθούμε μόνο τα δικά μας...
...χάσαμε 5 εκκατομύρια έλληνες...
...από 1944 έως 1974
και συνεχίζουμε
σαν κοινωνία να κάνουμε προγραφές
και να πουλάμε/διώχνουμε τα παιδιά μας
στα ξένα
στο όνομα της πατρίδας και της ευνομίας
(δες την προκύρηξη του προ-πο υπουργείου)
αρκεί...:-(
grsail said :
28 Οκτωβρίου 2009 στις 12:14 π.μ.
Διάβασα τις εικοσι επτά (27) περίπου σελίδες του σήριαλ-άρθρου 'λαθρομετανάστες'.

Έχω να πω ότι είναι ένα κείμενο βαθιά ασυνάρτητο και ασύνδετο το οποίο στερείται κάθε σημασίας. Από αυτό δεν μπορεί να εξαχθεί κανένα συμπέρασμα ούτε καν να του ασκηθεί κριτική !

Πραγματικά εντυπωσιάστηκα !
28 Οκτωβρίου 2009 στις 12:50 π.μ.
...αυτή είναι η διαλογική των νεωτέρων...
...φλασάκια και τσιτάτα ανάκατα και στα γρήγορα...
...αυτό λέγεται "προσωπική έκφραση/γνώμη"...
...δεν επιδέχεται κριτική...
...και αναζητά μόνον τον επικοινωνιακό διάλογο...

υγ1.ευελπιστώ ότι ο ενθουσιασμός σου είναι
δημιουργικός..!
υγ2.μόλις άκουσα τις δηλωσεις του προ-πο υπουργού
ήταν ένα λογίδιο βαθιά ασυνάρτητο
και ασύνδετο το οποίο στερείται
κάθε σημασίας..;-)
28 Οκτωβρίου 2009 στις 12:51 π.μ.
το -ρ- το ξέχασα εξ επι τούτου..:-))
grsail said :
28 Οκτωβρίου 2009 στις 9:14 π.μ.
"προσωπική έκφραση / γνώμη" ;;;

... εκφράζει τι;
... είναι γνώμη για ποιό;

... ορθά επιχειρήματα που 'υποστηρίζουν' λάθος θέσεις
... ορθές θέσεις που 'υποστηρίζονται' από λάθος επιχειρήματα

... όλα ανάκατα ... ανάκατα !!!

... εξωφρενικές 'εξηγήσεις' στραμπουλιγμένης λογικής

... όχι ! χίλιες φορές όχι !
28 Οκτωβρίου 2009 στις 9:29 π.μ.
..μαα..,
αυτή είναι η καλύτερη μορφή
της ελληνικής παιδείας και εκπαίδευσης
των τελευταίων 30 χρόνων

γιατί διαμαρτύρεσαι..:-)))))
grsail said :
28 Οκτωβρίου 2009 στις 9:48 π.μ.
... δεν μπορώ να θεωρήσω το εν λόγω κείμενο ως αντιπροσωπευτικό της Ελληνικής παιδείας, θα ήταν σαν να αποδεχόμουν την κοινωνική πρακτική του Αλ Καπόνε επειδή είχε δυστυχισμένα παιδικά χρόνια !

... καμία πατρίδα για τους ... ασυνάρτητους :-)
28 Οκτωβρίου 2009 στις 10:05 π.μ.
..μα αυτό το κείμενο είναι "ELITAERE"...
(ο εργδημεργ τους ξέφυξε δηλαδή και γι' αυτό
κάναν την αννούλα δια βίου υπουργό παιδείας)
..δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι αντιπροσωπευτικό.
..κάνε μια βόλτα στα μπλογκ και θ' απαντήσεις
πληθώρα κειμένων αντιπροσωπευτικών
της ελληνικής παιδείας και εκπαίδευσης..:-)))
- διάβασες χθες τις δηλώσεις μετά την συνάντηση
του ΓΑΠ με τον πρύτανη κο. κριαρα/τριαρά/χιαρά
για τα αρχαία ελληνικά και την καταστροφική
τους επίδραση στην εκπαίδευση
των ελληνογυμνασιοπαίδων..????

υγ. μην το παίζεις πάνκαλος..:-)))))
grsail said :
28 Οκτωβρίου 2009 στις 10:26 π.μ.
... μα είπες : "αυτή είναι η καλύτερη μορφή της ελληνικής παιδείας και εκπαίδευσης" οπότε απάντησα ανάλογα !

[ ... elitaere (sic) σημαίνει αποστασιοποιημένη και επιτηδευμένα ομιχλώδης (χωρίς υποστήριξη ή υιοθέτηση κάποιας συγκεκριμένης θέσης) παράθεση ιδεών για κάποιο ζήτημα ... εγώ δεν διάβασα κάτι τέτοιο ... ]
28 Οκτωβρίου 2009 στις 11:01 π.μ.
ναι το είπα και επιμένω..!

{διότι και εγώ είμαι χοντροκέφαλον ζώον
αλλά όχι elitaere:-)))....}

θα πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε
ότι οι νεώτεροι λειτουργούν και εκφράζονται
(σπανίως)
κάτω από συνθήκες "πνευματικής φόρτισης"
(η καλύτερη μορφή της ελληνικής παιδείας και εκπαίδευσης)
και όχι "συναισθηματικής τέτοιας"
όπως εμείς κάποτε.....
_____

... elitaere (sic) σημαίνει αποστασιοποιημένη και επιτηδευμένα ομιχλώδης παράθεση ιδεών για κάποιο ζήτημα ...

αν οι αγγλοσάξωνες συνεταίροι και πνευματικοί μας
πατέρες διάβαζαν την σημειολιγική σου ανάλυση για το elitaere θα σ' έστελλναν "πακέτο"(sic)
στους "ιεροεξεταστές" ..:-))))))))

- ακούς εκεί...
"επιτηδευμένα ομιχλώδης" η "πεφωτισμένη σκέψις"
...:-))))

υγ. όσον αφορά τον εργδημεργ πρέπει να
του βάλουμε τιμωρία να ξαναγράψει πρώτα
100φορές το 27σέλιδο κείμενο
και μετά να επιμεληθεί του περιεχομένου..lol
grsail said :
28 Οκτωβρίου 2009 στις 11:11 π.μ.
@B.Bimbo

- καλή είναι η 'πνευματική φόρτιση' όταν είναι γόνιμη και εμπεριέχει αναγνωρίσιμες κατευθύνσεις σύμφωνες με τις βασικές αρχές της λογικής

- αυτός κατά την γνώμη μου είναι ένας αρκετά κοντινός στην πραγματικότητα ορισμός της τρέχουσας (current) έννοιας του όρου. (είμαι βέβαιος ότι δεν θα είχα επιζήσει των ιεροεξεταστών)
28 Οκτωβρίου 2009 στις 11:29 π.μ.
..ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ..ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ..:-))))))))
grsail said :
28 Οκτωβρίου 2009 στις 11:44 π.μ.
... όχι έλεγα μήπως ...

:-)))
tsaousa said :
28 Οκτωβρίου 2009 στις 1:48 μ.μ.
Βρε παιδί, θέλω 1 ώρα για να διαβάσω αυτή την ανάρτηση.
Τέλος πάντων.

Αυτό που έχω να πω είναι για τους λόγους που αναφέρεις,, εκτός από τους εγκληματίες, πρέπει όλους αυτούς τους ανθρώπους να τους αγκαλιάζουμε με αγάπη και όσο γίνεται να τους βοηθάμε να ζήσουν αξιοπρεπώς. Να τους δίνουμε από το υστέρημα και το περίσσευμα μας σε όλα. Δουλειά, εκπαίδευση στα παιδιά, ιατρική περίθαλψη, τα πάντα.
Κανονικά, εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα, θα έπρεπε να δημιουργηθεί ολόκληρο Υπουργείο μεταναστών και να αναλάβει σοβαρά όλα τους τα θέματα με σκοπό την καλύτερη μεταχείρηση τους.
Και βέβαια, όλα σε συνεργασία με την Ε.Ε μια και δεν αφορά μόνο εμάς ο πόνος αυτών των ανθρώπων.
Κάτι πρέπει να γίνει γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσουν να έρχονται προς τα εδώ, προς τον υπόλοιπο κόσμο ουσιαστικά, αυτοί οι άνθρωποι.
Δύσκολο θέμα. Πολλές παράμετροι, πολλές απαντήσεις, αλλά η ουσία μια: είναι ζωντανές ψυχές.
tsaousa said :
28 Οκτωβρίου 2009 στις 1:50 μ.μ.
Άυτό που γράφω πιο πάνω "να τους αγκαλιάσουμε με αγάπη" πολύ χαζοχαρούμενο φαίνεται τώρα που το διαβάζω, αλλά κοίτα πού κατάντησα, να βλέπω αυτή την έκφραση χαζοχαρούμενη.
28 Οκτωβρίου 2009 στις 2:01 μ.μ.
καλημέρα τσαούσα και συγνώμη για την ταλαιπωρία,
δεν είναι όμως "μιά ανάρτηση" όπως γράφεις
αλλά μία "επιτηδευμένα ομιχλώδης" πρότασις,
(όπως υποννοεί ο grsail)
που σκοπό έχει..:
"να τους αγκαλιάζουμε με αγάπη και όσο γίνεται να τους βοηθάμε να ζήσουν αξιοπρεπώς. Να τους δίνουμε από το υστέρημα και το περίσσευμα μας σε όλα. Δουλειά, εκπαίδευση στα παιδιά, ιατρική περίθαλψη, τα πάντα."
διότι το θέμα είναι δύσκολο..:
"Πολλές παράμετροι, πολλές απαντήσεις, αλλά η ουσία μια: είναι ζωντανές ψυχές."

υγ. απ ότι βλέπεις εμεις συμφωνούμε απόλυτα..,
αλλά δυστυχώς πρέπει να συμφωνήσουν
και οι υπόλοιποι και είναι πολλοί...:-(
28 Οκτωβρίου 2009 στις 2:06 μ.μ.
με τους εναγγαλισμούς που βλέπουμε στα ΜΜΕ
καθημερινά είναι φυσικο και απαραίτητο να
χρησιμοποιούμε τέτοιου είδους "χαζοχαρούμενες"
εκφράσεις..;-)
εμένα μ' αρέσει..:-))
grsail said :
28 Οκτωβρίου 2009 στις 2:56 μ.μ.
... να τους αγκαλιάσουμε με αγάπη !

Μάλιστα !

... κι όποιος δεν καταλαβαίνει ...
28 Οκτωβρίου 2009 στις 4:26 μ.μ.
...:-P
tsaousa said :
28 Οκτωβρίου 2009 στις 6:28 μ.μ.
..Να με πάρει τηλέφωνο!
28 Οκτωβρίου 2009 στις 6:33 μ.μ.
...μπράβο ρε τσαούσα..:-))))))))

Δημοσίευση σχολίου

αναρτησεις