8/29/2009 12:07:00 π.μ.

(0) Comments

Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας

Β.Bimbo( PR Profil )

, , , , , ,

...μιά παρουσίαση άνευ σχολίων...

(Google Greece)

position

ΓΣΦ Συνέντευξη στο Βήμα 2009
ΓΣΦ Συνέντευξη στο Πρώτο Θέμα 2008

talking


Mini συνέντευξη: Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας (Google Greece)
Written by: Dimitris Kalavros-Gousiou | April 13, 2009

gsf

Όπως θα γνωρίζετε ήδη οι περισσότεροι, από τον περασμένο Σεπτέμβριο η Google έχει ανοίξει επίσημα γραφείο στην Ελλάδα. Στο τιμόνι της Google Greece βρίσκεται ο Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας, πρώην Managing Director της OgilvyOne Worldwide Athens ο οποίος είχε την ευγενή καλοσύνη να απαντήσει στις ερωτήσεις που του θέσαμε πριν λίγες ημέρες.

Κύριε Φασσέα, πριν περίπου επτά μήνες αφήσατε την θέση του Managing Director της OgilvyOne Worldwide Athens για το τιμόνι της Google Greece. Ποιό ήταν για εσάς το δέλεαρ πίσω από την συγκεκριμένη απόφαση;

Η απόφαση ήταν πολύ δύσκολη. Πέρασα 9 χρόνια (από yellownetroad) πολύ αφοσιωμένα με κόσμο/συνεργάτες που αγαπούσα πολύ και με τρομερά αποτελέσματα. Ήταν περίεργο να γίνω από επιχειρηματίας υπάλληλος αλλά φαντάζομαι η Google τα αλλάζει όλα. Είδα ότι μέσω αυτής της θέσης θα μπορούσα να αλλάξω την Ελλάδα και να επηρεάσω άπειρες επιχειρήσεις (ανεξαρτήτου μεγέθους) να χρησιμοποιήσουνε τεχνολογίες για να βελτιώσουνε την καθημερινότητα τους και να διαφημιστούνε. Ήταν μεγάλη απόφαση για εμένα αλλά συγχρόνως ήτανε και το επόμενο βήμα για να επεκταθεί το digital marketing σε μεγαλύτερη μάζα.

Τους τελευταίους μήνες η Google δείχνει ένα περισσότερο ελληνικό πρόσωπο στους Έλληνες χρήστες με αρκετές από τις υπηρεσίες της να έχουν μεταφραστεί ήδη στη γλώσσα μας. Τι άλλο μπορεί να περιμένει ο Έλληνας χρήστης από την Google μέσα στο 2009;

Δεν ανακοινώνουμε νέα προϊόντα που σχεδιάζουμε αλλά προσπαθούμε να κάνουμε τα προϊόντα μας ακόμα πιο ελληνικά. Η Ελλάδα είναι μέσα στις 40 γλώσσες που λανσάρουμε προϊόντα και το τελευταίο διάστημα έχουμε δαπανήσει πολύ χρόνο για τον πιο ορθό εξελληνισμό τους. Νομίζω ότι είμαστε σε πολύ καλό δρόμο αλλά θα εξελισσόμαστε συνέχεια. Να φανταστείτε, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα λανσάραμε την σελίδα με όλες μας τις ελληνικές υπηρεσίες στο http://www.google.gr/intl/el/options/ Ως εταιρεία, αναμένουμε από τους χρήστες να κάνουνε report αν βλέπουνε λάθη, ώστε να τα φτιάχνουμε. Βέβαια βάζουμε προτεραιότητες γιατί οι μηχανικοί μας αναπτύσσουμε λογισμικό παγκοσμίως και όχι για 1 χώρα. Για παράδειγμα, είχαμε μεγάλο θέμα με τα ονόματα των δρόμων στους χάρτες μας σε σημείο ντροπής που-λόγω λάθος του data provider μας- οι περισσότεροι δρόμοι λεγόντουσαν ‘Πάροδος Χ’. Αυτό δεν μπορούσε να φτιαχτεί γιατί όλοι οι μηχανικοί των χαρτών ασχολούνταν με το Google Earth 5.0 και όταν λανσάραμε, κατάφεραν να το φτιάξουνε.

Εδώ και μερικά χρόνια η εταιρία έχει ‘ανοίξει’ και για την ελληνική αγορά το Google Adwords και το Google AdSense. Υπάρχουν διαθέσιμα κάποια στατιστικά για το πόσοι Έλληνες χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες υπηρεσίες;

Η ελληνική αγορά θεωρείται πλέον από την Google ώριμη και εξού άνοιξε και το γραφείο στην χώρα μας. Οι διαφημιζόμενοι είναι πολλοί (δεν μπορώ να σας πω νούμερο) και σχεδόν όλα τα portals, sites και blogs έχουν AdSense διότι είναι μία καλή εναλλακτική να βγάζουν χρήματα.

Η Google, με βάση τα μέχρι τώρα στοιχεία, δεν έχει εταιρική παρουσία σε αρκετές χώρες των Βαλκανίων. Ενδέχεται το ελληνικό γραφείο να αναλάβει την προώθηση των προϊόντων της Google σε αυτές τις χώρες;

Το μοντέλο μας είναι self-serve. Αρκετοί διαφημιζόμενοι και διαφημιστικές εταιρείες στις γειτονικές μας χώρες (που δεν έχουμε και γραφείο) χρησιμοποιούνε το AdWords για να διαφημίζονται. Είναι απλό και εύκολο. Εσωτερικά τρέχουμε πολλά projects που είναι για πολλές χώρες και γενικά έχουμε παγκόσμιο προσανατολισμό στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Το γραφείο θα μπορούσε να γίνει ‘κέντρο’ με την παραδοσιακή έννοια, αλλά ο τρόπος που δουλεύουμε είναι μέσω email. Για τα Apps για παράδειγμα ο υπεύθυνος 124 χωρών κάθεται στο ελληνικό γραφείο! Γιατί θέλετε να μας περιορίσετε μόνο στα Βαλκάνια;

Μόλις πριν λίγες εβδομάδες ο Eric Schmidt αποκάλυψε πως το 98% του τζίρου της εταιρία προέρχεται από τις διαφημίσεις; Θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει της Google ως διαφημιστική εταιρία νέας γενιάς;

Παρέχουμε τεχνολογικές πλατφόρμες σε πολύ κόσμο που επιδοτούνται από διαφημίσεις. Οπότε είμαστε εταιρεία τεχνολογίας που ζούμε από πολλούς διαφημιζόμενους. Δεν ασχολούμαστε με content.Οι διαφημιστικές εταιρίες νέας γενιάς κάνουνε content. Εμείς κάνουμε τεχνολογία άρα δεν είμαστε διαφημιστική.

Ένα από τα πλέον πρόσφατα προϊόντα που έχει παρουσιάσει η εταιρία είναι ο Google Chrome. Γιατί αποφασίσατε να μπείτε σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως αυτό των web browsers; Υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για το πόσοι Έλληνες χρησιμοποιούν τον Chrome;

Συνέχεια βγάζουμε προϊόντα και δίνουμε στους χρήστες επιλογές. To Chrome είναι μία από αυτές. Άλλες χρησιμοποιούνται πολύ (γνωρίζετε ότι το Orkut είναι το μεγαλύτερο social networking site στην Ινδία και την Βραζιλία;) και άλλες όχι πολύ όπως το Orkut στην χώρα μας. Το chrome έχει ωραία features και είναι εκπληκτικά γρήγορο και εύχομαι πως θα το επιλέξουν για την πλοήγηση τους στο Internet.


blog



Είχα την ευκαιρία να πάω στην Κοπεγχάγη, στο OgilvyOne Leadership meeting που γίνεται κάθε 2 χρόνια, και να περάσω 4 ημέρες με 100 top άτομα από το δίκτυο OgilvyOne EMEA.

Το meeting αυτό αφορά σε θέματα στρατηγικής για το τι έχουμε κάνει και που θέλουμε να πάμε τα επόμενα 5 χρόνια. Επειδή η OgilvyOne φέτος κλείνει 10 χρόνια ύπαρξης και πλέον μπαίνουμε στην δεύτερη δεκαετία το meeting ονομάσθηκε “OgilvyOne Decade Two” (μάλιστα έχουμε πολλά γενέθλια μαζεμένα αφού φέτος είναι και τα 30 χρόνια Bold Ogilvy, του χρόνου είναι και τα 60 χρόνια της Ogilvy καθώς και τα 25 χρόνια της OgilvyInteractive).

Την πρώτη ημέρα μιλήσαμε για το OgilvyOne WW plan και financial performance και objectives για τη δημιουργία και πρόοδο του Neo@Ogilvy.

Τη δεύτερη ημέρα το Global Brand Community Team μας μίλησε για τους Global Clients τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις και στη συνέχεια η αγαπημένη Patou Nuytemans – Digital Evangelist της OgilvyOne – μας έκανε παρουσίαση σχετικά με όλα τα digital trends και updates. Φανταστική όπως πάντα...

Την Τρίτη ημέρα μιλήσαμε μόνο για digital στην Ευρώπη και πώς βλέπει το δίκτυο να εξελίσσεται σε αυτό το κομμάτι . Επίσης μίλησε ο Mike Dodds (MD OgilvyOne UK) για το πώς έκανε pitch και «πήρε» το account της British Gas (50M pounds!!!) ενώ τρομερή ήταν οι ομιλία του Brian Fetherstonehaugh (Chairman & CEO OgilvyOne Worldwide).

Γενικά το meeting ήταν πολύ uplifting και σε έκανε να νιώθεις ότι είσαι σε ένα ζωντανό δίκτυο με winning και aggressive attitude. Και όντως έτσι είναι…

Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το πόσο κρίσιμο θεωρεί το δίκτυο το κομμάτι του Digital καθώς και αυτό του Neo@Ogilvy το οποίο έχει φέρει αποτελέσματα και πολλά λεφτά σε μικρό χρονικό διάστημα.

Τέλος συνειδητοποίησα το πόσο Digital ready είμαστε εδώ στην OgilvyOne Athens, σε σχέση ακόμα και με μεγάλες αγορές, καθώς και πόσο στρατηγικά και δημιουργικά ανταγωνιστικοί είμαστε.

Την Τέταρτη ημέρα λύσσαξε ο Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας να νοικιάσουμε ποδήλατα …


(photo: Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας με Brian Fetherstonehaugh)


(photo: Εγώ με ενοικιαζόμενο ποδήλατο...)


(photo: GSF με ενοικιαζόμενο ποδήλατο... έκανε όλο σούζες και πετάγματα...)


(photo: ο GSF με την "little mermade" σε ιδιαίτερες στιγμές)


(photo: εγώ σε άλλη μια ποδηλατική στάση...)

posted by Christos Latos at | 0 Comments

Greek Internet

Το τελευταίο διάστημα είχα μεγάλη περιέργεια να δω νούμερα ερευνών για το internet και broadband penetration. Στέλεχος της αγοράς μου είχε πει ότι οι νέες έρευνες που θα βγουν μιλάνε για αρκετά μεγάλη αύξηση.

Φαίνεται ότι έτσι έχουν τα πράγματα όπως διάβασα σε άρθρο του newsletter του mindworks.gr που κάνει αναφορά σε νούμερα από την έρευνα Web ID της Focus που δημοσιεύτηκαν στο Βήμα.

Συνοπτικά αναδημοσιεύω:

"Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις αρχές του 2007 και αναφέρεται στις ηλικίες από 13 ως 70 ετών καταγράφει σημαντική αύξηση της χρήσης των νέων τεχνολογιών σε σχέση με την περασμένη χρονιά, ιδιαίτερα στις νεαρές ηλικίες και στην περιφέρεια. Η χρήση των Η/Υ στον οικονομικά ενεργό πληθυσμό ξεπερνά το φράγμα του 50% και ειδικά στους μαθητές και φοιτητές προσεγγίζει το 90%.

Oι δε χρήστες του Διαδικτύου αποτελούν πλέον το 38,5% του οικονομικά ενεργού πληθυσμού, ενώ στους νέους υπερβαίνουν το 66%."

Το προηγούμενο wave της Web ID, στοιχεία του οποίου παρουσιάστηκαν στο IMC 2006 που διοργάνωσε το IAB Hellas , έκανε λόγο για internet penetration (σε βάση 13-70) στο 33%. Άρα η παραπάνω αύξηση είναι σημαντική. Αναμένω να μάθω και για broadband penetration…
posted by Christos Latos at | 0 Comments

Monday, May 07, 2007

Digital Innovation Website από την OgilvyInteractive και το Neo@Ogilvy



H OgilvyInteractive και το Neo@Ogilvy προχώρησαν στην ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού site, του Digital Innovation Website, με στόχο αυτό να αποτελέσει, για κάθε ενδιαφερόμενο, πηγή διάδοσης νέων και γνώσης γύρω από το Interactive Marketing και τα Digital Media.

Οι επισκέπτες του site έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε case studies και έρευνες από το δίκτυο της Ogilvy διεθνώς καθώς και σε πληροφόρηση σχετικά με την τεχνολογία και την ψηφιακή επικοινωνία μέσω συνεργαζόμενων πηγών, όπως το MarketingVox, MIT Labs, Engadget, iMedia, PodTech, κ.α.

Η θεματολογία του αφορά σε Ogilvy Exclusives, Broadband, Mobile Marketing, Community Marketing, Blogs, Podcasts, Advanced TV, Gaming, Emerging Platforms.

Επιπρόσθετα, περιέχει ένα πλήρες γλωσσάριο με όρους σχετικά με την ψηφιακή επικοινωνία και πρόσβαση σε έρευνες, όπως τα “OgilvyOne Global Digital Trends Reports” και “OgilvyInsights”


book


Αμφ-e-δρομη διαφήμιση

Αμφ-e-δρομη διαφήμιση
Δυναμική επικοινωνία στην εποχή της πληροφορίας
Εκδότης: Libris-Tech Α.Ε.
ISBN: 960-8319-01-3
Έτος έκδοσης: 2002
Κωδικός προϊόντος: B66276

U-tube

0 Responses to "Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας"

Δημοσίευση σχολίου

αναρτησεις