6/11/2009 07:37:00 μ.μ.

(2) Comments

Wikileaks ( Download URL - RSS -Feed )

Β.Bimbo( PR Profil )

, , ,


...θα ήταν ωραία εάν ήταν αλήθεια...

Κρατήστε μας μια ισχυρή και ανεξάρτητη φωνή για την παγκόσμια δικαιοσύνη:
συμβάλλουμε σήμερα!

Wikileaks

Από Wikileaks

Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Τώρα επίσης ως RSS και για Twitter

... θα μπορούσε να γίνει εξίσου σημαντικό δημοσιογραφικό εργαλείο όπως το Freedom of Information Act.


— Time Magazine -


παγκόσμια άμυνα των πηγών και των ελευθεριών Τύπο,
Τετάρτη 10 Ιουνίου, 2009
Έχεις τα έγγραφα που ο κόσμος χρειάζεται να δεί;

Θα σας βοηθήσουμε
να αποκτήσετε με ασφάλεια την αλήθεια.

για το κατα κεφαλήν κομπόδεμα
2 Responses to "Wikileaks ( Download URL - RSS -Feed )"
grsail said :
11 Ιουνίου 2009 στις 9:55 μ.μ.
- Το είδα το wikileak – τρομερή ροή πληροφορίας, φοβάμαι ότι η ίδια η ποσότητά της την ακυρώνει ... μερικώς ...

- τα link σου με το button ‘back’ δεν γυρίζουν εκεί από όπου ξεκινάω

- Έχουν ασπρίσει τα μαλλιά μου (που δεν έχω) να προσπαθώ να βρω που είναι το post, που είναι to link, που είναι η παραπομπή κλπ. Έχω μόνιμη εντύπωση ότι τελικά διαβάζω μόνο το 30% από αυτό που γράφεις. Αισθάνομαι τόσο απαξιωμένος ως αναγνώστης blog ώστε έχω τάσεις αυτοκαταστροφικές :-)

- Το στυλ σε μαγνητίζει και – όπως έχω ήδη γράψει - είναι εξόχως πρωτότυπο και αναζωογονητικό αλλά ... :-))
11 Ιουνίου 2009 στις 10:11 μ.μ.
ώρες...ώρες με εκπλήσεις..!?!
όλη η ανάρτηση είναι μία κόπια της ιστοσελίδας,
και μάλιστα έχω κάνει και αφαίρεση, όλων των περιττών και δυσκίνητων γραφικών...
εκτός αυτού έπρεπε να την παρουσιάσω και σε
ελληνική μετάφραση για ν'είναι κατανοητή σε όλους.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ...!

η μόνιμή σου εντύπωση
είναι η πραγματικότητα των Wikileaks,
σου παρουσιάζουν λιγότερα από το
30% από κάθε link για λόγους ασφάλειας αλλά και για να σου ανάψουν την περιέργεια/επιθυμία
να συνεργαστείς μαζί τους..;-)
(ξαναδιάβασε την προτελευταία πρόταση στην ανάρτηση..!?!)

γι' αυτό σου επιστώ και πάλιν την προσοχήν
όπως και στο ξεκίνημα της ανάρτησης με
κίτρινα γράμματα..:-))

παρ΄όλα αυτά εκλιπαρώ συγχώρεση γιατί σε αγχώνω
ανοικειοθελώς..:-))

Δημοσίευση σχολίου

αναρτησεις