6/10/2009 10:57:00 π.μ.

(0) Comments

...ένας ''αριστερός'' και όλοι οι ''δεξιοί '' στο μάτι μου...


τιμωρώντας τους με οστρακισμό και εξορία...

...διότι δεν είχαμε εθνικές εκλογές
όπως βγήκε και δήλωσε επαίσχυντα ο κάθε
πονεμένος κομματάρχης(νικητής -η- νικηθής)
αλλά παράνομες αντικοινωνικές και υποκριτικές
ευρωβουλευτικές εκλογές...!
Ας μην βιαζόμαστε λοιπόνν να αφορίσουμε
ως αδιάφορους και απολίτικους όλους εκείνους
πού αγωνίζονται για μία πιο δίκαιη και δημοκρατική ΕΕ....
πχ.
στο ολλανδικό ΟΧΙ συμμετείχε το 68% των
Ολλανδων.
στις ευροεκλογές της Λισαβώνας συμμετείχε
μόνον το 36.5% των Ολλανδών.
σκέψου λοιπόν τι δεν σου ομολογούν/παραδέχονται
τα πληρωμένα με 2,4 δις €υρό Μιντια και κόμματα
και για ποιόν λόγο.
Φιλικώτατα Β.Βimbo..:-))


@πό την ουγγαρία με αγάπη..:

καλημέρα τασούλα καλημέρα..:-)
εάν νομίζεις ότι δεν το διάβασα ήδη και γι' αυτό μου το στέλνεις

...ένας ''αριστερός'' στο μάτι μου...

λανθάνεις...!
απλά δεν το σχολιάζω,όπως και πολλά άλλα
δίνοντας περισσότερο χώρο στούς φίλους μας από την ευρύτερη αριστερά..:-))

εγώ σας προειδοποίησα εδώ και μήνες
( από την καταστρατήγηση και χειραγώγηση του καταστατικού της Αυγής )
ότι θα έχουμε ΚΑΚΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ με τον χαριτωμένον Τσίπρα
και τους επικίνδυνους - πονηρούς συνοδοιπόρους/μεντορές του,
...αλλά...
ούτε τα χαιρετίσματα κατέφθασαν στον κ. αλαβάνο ούτε εισακούσθηκαν
από κανέναν ενεργό -η- άνεργο(το ανενεργό δεν μ'αρέσει) αριστερό....
μετά ήρθε το θέμα Χουντή
καί τέλος
η επαίσχυντος δημόσια δήλωσις του Τεκνού ότι
[ βλέπει κοινούς στόχους με τους οικολόγους πράσινους και ότι θα συνεργαστεί μαζί τους ]
δεν βλέπω λοιπόν καμμία αλαζονεία στην δήλωσή μου
ότι εγώ τέλειωσα με τα πράσινα άλογα του Σύριζα..!
εκτός και εάν εσείς τελειώσατε με τον χαριτωμένο κύριο Τσίπρα
την ώρα που εγώ έγραφα αυτό το σχόλιο...;-)

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΤΕ....
την
google wave,twitter και τα socialmedia
ΕΠΙΣΗΣ..!

0 Responses to "...ένας ''αριστερός'' και όλοι οι ''δεξιοί '' στο μάτι μου..."

Δημοσίευση σχολίου

αναρτησεις