12/13/2009 01:31:00 μ.μ.

(5) Comments

Hagia Zoni save the Pilgrim

Β.Bimbo( PR Profil )

, , , , , , , ,

...μ' αυτό το τελετουργικό δόγμα...
όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις και οι συν αυτών πιστοί
από το 1990 μέχρι σήμερα
...μακαρίζονται και προοδεύουν...




- οι υπόλοιποι θα πάνε στα τάρταρα -
(...αφού προηγουμένως εξοφλήσουν το εξωτερικό χρέος της χώρας...)




Ευχόμεθα η Κυρία Θεοτόκος, η Έφορος και Ηγουμένη του Αγίου Όρους,

στην οποία είναι αφιερωμένη και η Ιερά Μονή Βατοπαιδίου,

να αναλάβει τα πάντα, να φωτίσει όλους,

να γίνουν όλα κατά το άγιο θέλημά Της.


Θαύματα της Αγίας Ζώνης (44)



( Για περισσότερες πληροφορίες ή για παραγγελία εικόνων
μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ιστοσελίδα
στο vatopinions@gmail.com )

Ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου

Αρχιμανδρίτης Εφραιμ



...ο Γιωργάκης μού ψιθυρίζει στο αυτί

ότι με δούλεψε με τους 13 περιφερειάρχες,

οι εφτά είναι αποτυχόντες υποψήφιοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ,

μου λέει,

και οι υπόλοιποι έξι δικοί μου·

παρακοιμώμενοι,

new age ταλιμπάν,

το στίγμα μου,

η

-κιόλας- κούρασή μου...

Δεν τον ακούω·

διαθέτω άσυλο·

έξω απ' το σπίτι ο Δεκέμβρης αρχίζει να βρέχει

και οι βασανισμένες ψυχές ησυχάζουν

ακούγοντας τα παραμύθια της βροχής

- ακροπατούν οι φύλακες άγγελοι για να σκεπάσουν με τη σιωπή τους

τον ήχο των νομισμάτων

και τον αχό των όπλων

να ησυχάσει ο κόσμος,

να 'ρθει η νύχτα και να πάρει αγκαλιά τα ορφανά από Αγάπη,

να τους παίξει ένα ωραίο φιλμ με χάπυ εντ

κι εφτά νεράιδες καβάντζα για ώρα ανάγκης

-σιγά που δεν θα κλάψω...

Στάθης


5 Responses to "Hagia Zoni save the Pilgrim"
13 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:11 π.μ.
Εγώ που βαφτίστηκα στην αγία Ζώνη - της Κυψέλης βεβαίως - απολαμβάνω ίσως ισόβια άφεση αμαρτιών; μήπως και κανα οικοπεδάκι;
kakalon said :
13 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:26 π.μ.
Αμήηηηηνν, θα τα χωωωνέεεψουμεεεε όοοοολλαααααα.
Φώντας said :
13 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:51 π.μ.
Η αγία και τιμία ζωστήρ πόσες τρύπες διαθέτει ακόμη για σφίξιμον.
tiktos said :
13 Δεκεμβρίου 2009 στις 10:13 π.μ.
@ μια φορά κι έναν τρελό,
μόνον αν ξέρεις να παίζεις γκόλφ.


Αν κι εδώ που τα λέμε και εγώ πρέπει να δικαιούμαι κάτι,διότι έχω στα παΐδια μου σημάδι από την άγια ζώνη του δασκάλου μου:))))
13 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:25 π.μ.
καλημέρα σας..:-)

Για περισσότερες πληροφορίες
ή
για παραγγελία οικοπέδων
επικοινωνήσετε με τό
vatopinions@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου